Hallå ja

Vad kan man säga förutom att erkänna att MIF gör sin grej nu förtiden och visar verkligen hockey Sverige att det inte krävs överflöd med pengar för att få ett lag att fungera, nu ska de bara fixa till det i sista matchen uppe i leksand så är grabbarna en bra bit på vägen till att bli bjuda på middag av Percy Nilsson, vilket tydligen ska vara en middag som inte har några gränser direkt. Tolka de på vilket sätt ni vill, era sjuka jävlar.

För er som dock inte är hockey intresserade kan jag istället säga att Melodifestivalen är nåt av de värsta skit svensk television någonsin har kommit på, att bli smått tvingad att kolla på detta skit skulle fan vara värre än en veckas semester på guantanamo basen. Till er som blivit hjärntvättade när ni var små, som verkligen älskar detta och ringer in och röstar på era favoriter, skaffa er ett annat program att titta på förfan, jag kan ställa upp på att skicka alla låtar som var med i årets upplaga så länge ni låter bli att ringa och sponsra detta djävulskap !

N
u kan jag nog äntligen säga att snön är på väg bort. Förhoppningsvis har vi sett de sista av de vita fanskapet detta året och kan återgå till stekiga solbrillor och falska billabong-shorts.

Från en sak till en helt annan, jag tror jag helt allvarligt blivit kär, min nya kärlek är accessoarer, finns ju inget coolare än personer som har coola accessoarer, kan vara allt från små armband till halsdukar eller nit-halsband. Men det är verkligen en sak som kan göra ens klädsel för dagen, från en ''helt okej'' till ''Oh yeaah'' och jag menar, vem vill inte hellre vara oh yeah än helt okej ? Självklart finns de ljugande jävlar som inte vågar erkänna att de tycker det är coolt med en liten Palestina-halsduk eller ett fräckt halsband, utan mer ska leka stilrena och väluppfostrade som om de vore födda och uppvuxna i en dressman butik.

En sista sak som har imponerat mig är den nya trenden som skapats i reklamen på tv. Det nya nu förtiden är att klippa in alla olika jävla program man har på kanalen och lägga in dem i varandra, tex kanal 5 som klippte in Fråga Olle in i en scen av CSI. Hur vill ni få fler tittare om ni skrämmer bort dem genom att visa alla jävla skit program ni har på er kanal istället för att göra det så lindrigt som möjligt och bara visa ett av dem.

Nä fyfan, vet också att flera av er vill kunna få era läsarsinnen stimulerade mer ofta än 1 inlägg var 3-4 dag, så jag hade faktiskt tänkt att ta mig själv i kragen ''om jag hade haft nån på min tröja'' och försöka förbättra mig.

Pusskramhej // nr12

Kommentarer
Postat av: André

Jag anar vrede i din själv nummertolv:( men vi gillar det:D

2009-02-23 @ 00:39:06
Postat av: Anonym

Det där med nya trenden som skapats i TV är ju inte bara lite irriterrande.. TV3s reklam där någon Hanna(h)? kommer upp och säga att hon heter så och så har de klippt in någon snubbe där. Det stör jag mig så jävla mycket på!

2009-02-23 @ 01:54:57
Postat av: Sandra

Haha fan vad ni ska klaga, speciellt du Thörnii haha klag klag klag hela tiden, fast ifs är det rätt intressant ändå ;) haha btw så borde du ge mig en belöning för att jag läser din blogg:D

2009-02-25 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test