Nummer tolv

Såja nu har till och med jag tagit mig i kragen och fixat en blogg. Ni ska bara veta så mycket jag ska använda denna sida för att få ut mina tankar till er som läser, vilket jag självklart siktar på ett par 100 läsare per dag, allt annat är jag missnöjd med.

Självklart kommer jag att prata ut om det som jag känner behövs sägas, kanske saker som alla vet och tycker men ingen vågar / vill säga det. Alla som känner mig förväntar sig också en hel del meningslöst svammel och givetvis kommer det finnas det, men om ni tänker efter riktigt noga, så är det bara svammel som jag sitter o skriver på nätterna när jag inte kan sova eller är det egentligen riktigt djupa saker.

Till alla er som tycker det mest är svammel, dra åt helvete :) och till er som verkligen känner att ni blir berörda av mina djupa samtalsämnen, sammanhang, tankar och ideér, puss på kinden :)

Första inlägget avklarat, känns som en stor sten fallit från mitt mycket vältränade bröst och det kanske kan ge en sinnesro i dessa stressiga tider.

Joakim som då på latin betyder Guds son tycker jag denna bild är klockren. :)
Pusskramhej // nr 12

Kommentarer
Postat av: sundberg

fint av dig, jag ser fram emot att läsa din blogg och för att äntligen få en lugn stund framför dator med något vettigt & vågat att säga. tack joakim!

2009-01-28 @ 10:56:03
URL: http://blondberg
Postat av: micaela

nu börjar det hända saker här inne på internet, bra thörnis!

2009-01-28 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test