Inte rätt !

Innan ni läser detta inlägget måste ni sätta igång länken för att komma i rätt stämning för dagens inlägg. Gör ni inte detta så har ni bara er själva att skylla.

http://www.youtube.com/watch?v=yMGyl-l3qqc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=yMGyl-l3qqc&feature=related




H
elt seriöst, barn, ungdomar alla under 90 år borde fan inte få dö. Sjukdomar som leder till dödsfall, olyckor, allt detta är fan inte rätt, borde fan inte få hända. Det värsta som finns i livet är döden, kanske inte just för personen som dör utan mer för personerna man lämnar efter sig, all saknad man skapar, alla ens vänner, familj, släkt. Ingen borde få utstå den känslan av att veta att en av personerna man älskar mest i livet inte kommer finnas kvar där längre, din bästa vän, helt plötsligt inte där mer, alla minnen ni delat, alla saker ni varit med om som inte kommer hända igen. Eller ännu värre, ett syskon eller förälder, nä vill inte ens skriva om.

Vill bara säga till er som förlorat någon, vem som helst att jag hoppas att ni alltid kommer komma ihåg dom för alla minnen ni delat och saker ni gjort. Samtidigt säger jag till er som betyder något för mig, om något händer er så kommer ni alltid finnas i mitt hjärta och kommer alltid ha en tanke på er och den platsen kommer ni aldrig att förlora. Men händer det förtidigt så fan ta er. :(

Till er fega jävlar som begår självmord så vill jag bara säga att det är fan otroligt fegt att bara lämna livet så och ni är fan de värsta egoister där finns, tänker fan inte på personerna ni lämnar efter er, helt förstörda som aldrig kommer bli helt dom samma igen.

Vila i frid grabben på oxievång och även de andra som gått bort, inte bara idag utan under all tid. 

Pusskramhej // nr12

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så lätt blir du inte av med mig jmt...



R.I.P ..

2009-02-23 @ 22:52:54
Postat av: André

Så du menar att det är okej för oss 90or att dö?:@

2009-02-23 @ 22:57:53
Postat av: Johanna

Jag hörde det med, men förstod inte riktigt varför, hjärtat stannade eller? :'(

2009-02-23 @ 23:21:14
URL: http://jooooh.blogg.se/
Postat av: Skööldan

Tack Jocke <33

2009-02-23 @ 23:21:21
Postat av: Skööldan

Johanna, Hans hjärta stannade under en lektion o läkarna kunde inte rädda honom :'(

2009-02-23 @ 23:22:26
Postat av: Anonym

fint skrivet.

2009-02-23 @ 23:41:56
Postat av: Johanna

Under en lektion?! Oj herregud!

2009-02-24 @ 15:46:32
Postat av: Anonym

Stannade verkligen hans hjärta!? Varför? :'(

2009-02-24 @ 17:10:48
Postat av: Anonym

Vad lärarna säger så fick han hjärtflimmer, men vad jag vet så stannade hans hjärta av någon särskild anledning. Men det är ändå förtidigt att gå bort när man är 14 år gammal :'(

2009-02-24 @ 22:32:11
Postat av: Anonym

Fruktansvärt tragiskt, ett barn som har hela livet framför sig!! Sånt får bara inte hända!

2009-02-25 @ 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test